vrijdag 9 oktober 2009

Storm

Soms woedt er een storm in mijn hoofd. Zo eentje die alles verandert. De wind blaast alle mooi geordende gevoelens en gedachten door elkaar, en legt goed verstopte angsten weer bloot. Wat overblijft is chaos.

Nadien vind ik in een hoekje wat eenzaamheid op een hoopje, daar zie ik een stapel woede, een beetje verder ontdek ik lang verborgen onmacht. Geluk, rust en hoop zijn kapot gebliksemd.

Nu wacht ik op de winter. Die zal met zijn prachtige sneeuwtapijten alles wel bedekken. Alles zal bevriezen, en de rust zal terugkeren. Toch voor een tijdje.

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Dat die winter dan lang moge duren, met wat zon op je huid om je toch te verwarmen...
You deserve to be happy.

-x-

Unknown zei

Ik heb je blog ontdekt en enorm genoten van de teksten.. Wanneer schrijf je weer?